szerda, március 04, 2009

A kihívás:

Ezt a pampót 13 évvel ezelőtt kötöttem. Még posztlicibe jártam akkor, és egyik osztálytársnőm kötött ilyet magának. Egy körkötőtűvel és egy segédtűvel. Nekem nagyon tetszett, ő elmagyarázta, megmutatta, hogyan kell megkötni s még jó, hogy otthon ki is próbáltam, sikerül-e nekem. Ez lett belőle. Olyan 4-5 éve újra elővettem a pampót, s megpróbáltam kötni egyet, ez lett belőle. Balázsnak már kicsit kicsi, meg hát párja sincs.
Ezért most ezzel próbálkozom. Persze kék színben. És a Mártától kapott tűk megkönnyítik a munkát, igaz csak 3-4 tűt használttam eddig, mert van varrás a pampón.
Eddig egyet elbontottam, mert kicsi lett, egyet meg azért mert nagy lett. Most a harmadikkal próbálkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...