hétfő, április 27, 2009

Változtatnom kell

az étkezési szokásainkon vagy inkább a fogásokon. Kedveseim konzervatívok, ami az ízeket illeti, így én nagyon kilógok a sorból. Csenge néha velem tart. De most már kedveseim egészsége miatt is kevesebb krumpli, rizs, makaróni és több növényi eredetű ételt kell készítsek. 

Így hát az első amin változtatni szeretnék: kevés felvágott (eddig se volt csak ritkán), de több kenőke (nem csak vaj és sajt és páté). Ezt tanulnom kell, mert otthon nem nagyon volt szokás. Úgy látom nem olyan nehéz. Próbálkoztam is egy túrós kenőkével. Nem nagy sikerrel. De nekem tetszett. És lesz folytatás!

Összetétel (csak szemre, ízre): túró, tejföl, vaj, hagyma, petrezselyem, kevés piros papríka, só.

A második: krumpli, rizs és makaróni helyett: főzelékek. Ma ebédre zöldbab főzelék volt. Hát ettől se volt mindenki elragadtatva, de azért finom volt, Csenge a tanú, aki még 'ebéd előtt' evett belőle. Itt is leírom mitt tettem a főzelékbe: egy üveg zöldbab, kevés olaj, hagyma, fokhagyma, pirospaprika, só, babérlevél, kevés teljeskiőrlésű liszt, tejföl, kevés tej, és egy tojás.

2 megjegyzés:

  1. én is nagyon szeretem a túrókrémeket, még József is eszi elég jól, de a gyerekek csak ímmel-ámmal.

    VálaszTörlés
  2. :) Anita az oviban annak idejen mindenfele fozeleket megevett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...