csütörtök, május 14, 2009

A menő túrókrém

Igazán jól esik a sikerélmény ilyen konzervativ ízekhez ragaszkodó családdal. Próbálkoztam finom lecsés kenőkével, de meg sem kóstolták. Nem baj, másnap másodikfogásként, mint főzelék , persze hússal, megették.
Most újra túrókrémmel próbálkoztam. Két kicsi adagot készítettem. Egyet tojással és kaporral. De ez senkinek, még nekem sem ízlett valami nagyon. De a másik adag, az nagyon finom lett.
Tehát a menő túrókrém, amiből a lányok is ettek: kb.  70 g  túró,  néhány szelet szalonnát megsütöttem és a  sült szalonnát a még folyékony zsírjával a túróhoz kevertem, egy egész zöldhagymát és egy másiknak csak a zöldjét, tejfelt, sót ízlés szerint összemixereltem. S lett egy finom, hagymás, szalonnás túrókrémünk. Azt hiszem megismételjük, hisz a lányok eddig egész tavasszal nem ettek zöldhagymát. 

Ma zöldhagymás, petrezselymes túrókrém volt. Ez is finom volt, de csak mi felnőttek ettünk belőle.

4 megjegyzés:

  1. tenyleg finom volt - mindket turos, de a lencses is. koszi, hogy megkostolhattam :D

    VálaszTörlés
  2. A mindenit, most állt össze a kép, hogy te ki vagy :) Pedig olvasom több blogodat, jelesül ezt is, de nem realizálódott eddig, hogy te is az enyémet... amíg nem kommenteltél :D

    VálaszTörlés
  3. egesz jol nez ki, lehet eccer kiprobalom:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...