szerda, október 27, 2010

Almás pite


A receptet valahol a neten olvastam, kicsit módosítottam, ilyen lett:

Almás pite

Hozzávalók a tésztához:
25 dkg vaj
50 dkg finomliszt
12 dkg kristálycukor
2 tojás
1 csomag sütőpor
1 csomag vaníliás cukor
2 evőkanál tejföl
Hozzávalók a töltelékhez:
2 kg alma
fahéj
2 csomag vaníliás cukor
ízlés szerint egy kevés cukor

A tésztába valókat összegyúrtam, állni hagytam, míg az almát előkészítettem (mostam, hámoztam, reszeltem), majd kettőbe osztottam a tésztát, egy kinyújtott lapot a tepsi aljára tettem, megszórtam kekszmorzsával, rá az almareszeléket miután kiszorítottam a levét, tetejére a másik lapot, amit megszúrkáltam villával. Forró sütőbe. Mikor megsült megszórtam porcukorral. 

Tegnap készítettem először almás pitét (ritkán sütizek). Finom lett. Már alig van belőle. Mégis akad kis családomban aki azt mondja: "nem szeretem".

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...