szerda, október 13, 2010

Házi ételízesítőt

készítettem. Tavaly készítettem ilyet először Nelly receptje szerint. A tavalyi adagból most használom az utolsó üveggel. Nagyon jó volt. Egyáltalán nem használtam már vegetát és egyéb ízfokozót. Az idén kihagytam a paradicsomot és a zöldségek aránya is más, így az íze is más lett, de finom, már kipróbáltam.

Most is 2 kg. sót tettem a zöldséghez. Nincs mérlegem most, így nem mértem a zölségeket, de úgy gondolom 6 kg körül lehetett vagy kicsit több.

Tettem bele: Répát, hagymát, paprikát, zellert (levelet is), petrezselymet, peszternákot és karalábét. Utóbbiról valaki mondta a tavaly hogy tesz a télire sóba eltett zöldségbe és most kipróbáltam én is.

2 megjegyzés:

  1. Kérlek, ird le a receptet is. Én is szeretnék ilyet késziteni.

    VálaszTörlés
  2. http://kornellyasz.blogspot.com/2009/09/hazi-vegeta.html

    Ha nem elérhető, lemásolom. Ez a recept szerint készítettem a tavaly. Az idén kicsit változtattam, ezt írtam a bejegyzésben. De a tavalyi is nagyon finom, csak nekem kell a változatosság.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...