csütörtök, március 03, 2011

Régen

nem logaritmust számolni tanultak a lányok, hanem rendben tartani a házat, háztartást vezetni, dolgozni, kézimunkázni...
Örülök, ha van segítségem a ruhák javításában, amire azért nem gyakran került sor eddig. De azt hiszem lesz ez még másként is.
Kinőtt ruhákat tettem el és vettem elő most tavaszra várva. Többek között egy szép és jó kis pamut nadrágot, egy hibája volt, térdnél el volt szakadva. Tűt és cérnát kerestem, megvarrtam, de mégsem tetszett. Ezért megpróbáltam virágot horgolni s azt varrtam rá a nadrága. Remélem kitart, míg új gazdája kinövi.

2 megjegyzés:

  1. jaj de ügyes vagy...
    sajnos azt hiszem én is algoritmust oldottam lánykoromban a varrás-kötés-horgolás óra helyett:(
    most már nincs energiám,időm behozni... csak mit csináljak a lányaimmal?

    VálaszTörlés
  2. Szép nagy családod van, hátha akad a mamák, nagynénik között aki kisegít ebben is. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...