péntek, április 27, 2012

Zöld turmix


Mostanában két könyvet is olvastam nyers étel témában. Ezeknek hatására próbáltam ki a zöld turmixot.
Így készül:
Egy gyümölcs: eddig csak banánt használtam, de lehet almát, barackot, egyebet.
Egy csészényi (vagy inkább több) zöld levél, ami épp van a háznál és ehető: petrezselyem levele, zeller levél, menta levele, karalábé levél, répa levél, zöldhagymaszár, pitypanglevél, spenót, sóska, stévia (vagy dragavie románul), medvehagyma, menta, kapor, káposzta levél, saláta levele, laboda, bármi, vegyesen vagy nem.
Egy pohár víz.
A fentieket összeturmixolom. A gyümölcs teszi fogyaszthatóvá (ízetessé) a leveleket. Reggel készítem el az italt, betszem a hűtőbe, napközben iszogatom kevés vízzel felengedve, mert másképp túl sűrű lenne.

Azt olvastam nagyon egészséges. Az íze nem rossz.
Itt lehet olvasni a zöld turmixról és a nyers ételekről, s persze máshol is.

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet, én is kipróbáltam és nagyon finom!! Igazi vitamin forrás!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...