kedd, október 02, 2012

Gyümölcsös lepény

Ezt a receptet valamikor régen Evódia yahoos blogján találtam. Kipróbáltam. A másik blogomon meg is van. De mivel azóta ide gyűjtöm a recepteket és ma újra elkészítettem a szilvás változatot, ide is átmásolom, most  kép nélkül. A süti gyorsan elkészül és nagyon finom.

Gyümölcsös lepény
Hozzávalók:
4 tojás
1 csésze cukor
1 csésze margarin vagy olaj (én olajat tettem)
1 csésze tej vagy joghurt, kefir (most joghurtot tettem)
2 csésze liszt
1 sütőpor

Elkészítés:
-a tojásfehérjéket felverjük habbá
-a tojás sárgákat összekeverjük a cukorral, olajjal, hozzáadjuk a tejet (joghurtot), lisztet, sütőport, majd ovatosan hozzákeverjük a habot
-bőven megszórjuk gyümölccsel (most kb. fél kg szilvát tettem rá)
-forró sütőben sütjük, majd félidőben lejebb vesszük a fokozatot.

A végén megszórtam porcukorral.

Nagyon-nagyon finom lett!

3 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el.... ma en. is ezt keszitettem szilvasan, s eszembe jutottal h anno neked tetszett...s hat mit latok most? De jol esik az egybeeses is:)

    VálaszTörlés
  2. nekem is :)
    nagyon finom ez a süti, jó, hogy megosztottad, a konyhás blogodnak is nagyon örülök, sok hasznos, bevált recepted van. :)

    VálaszTörlés
  3. köszi. látod, látod, vissza-vissza térek hozzád időnként...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...